menusearch
mr-qasemi.ir

برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده در دانشگاه تهران

جستجو
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۵:۳۳
۱۳۹۸/۲/۷ شنبه
(1)
(0)
برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده در دانشگاه تهران
برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده در دانشگاه تهران

 

 
 
 
همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده به همت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده به همت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار شهید دهشور پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
در این همایش که با هدف ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود، از سند و نقشه خانواده در گام دوم انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.
همچنین، معرفی محتواهای موجود در راستای اصلاح و ارتقای وضعیت خانواده، بیان مسائل و محتوای مباحث خانواده، مطالبه پاسخگویی دانشگاه به همراه معرفی بسته‌های خانواده، بیت و کارگروه‌های مرتبط، بیان مسائل حوزه عفاف و حجاب و ایجاد مطالبات برای پاسخگویی و اقدامات لازم قشر نخبه و دانشگاهی به همراه معرفی بسته محتوایی عفاف، بیان مسائل و چالش‌های رشد و تربیت در ادوار مختلف سن و معرفی بسته محتوایی منظومه رشد و بیان مسائل حوزه اجتماعی، ارتباط خانواده و ولایت جامعه، میزان تأثیرگذاری و تأثیرپذیری خانواده در حرکت‌های اجتماعی توحیدی، ایجاد مطالبات برای جریا‌‌ن سازی‌های موحدانه از بستر خانواده به همراه معرفی بسته محتوایی صلات و امت از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.
در این همایش همچنین، برنامه‌های متنوعی از قبیل سخنرانی، پخش موشن‌گرافی عفاف، نمایش لزوم تحول و تغییر، کلیپ‌ها و تیزرهای معرفی بسته‌های محتوایی و... نیز اجرا خواهد شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر